Produsele noastre sunt lucrate manual în atelierul nostru și au termen de producție de 2-5 zile lucrătoare. După efectuarea unei comenzi vei fi anunțat în câte zile va ajunge comanda. Dacă produsele sunt în stoc, termenul de livrare este de 48 de ore de la confirmarea comenzii. Vei primi mesaje, iar curierul te va suna în ziua în care se face livrarea. Dacă ai o problemă cu livrarea unei comenzi, ne poți suna.
Transportul este asigurat de către firmele de curierat. Pentru ca produsele noastre să ajungă la tine în stare bună acestea sunt ambalate corespunzător. Te rugăm însă să verifici, atunci când primești coletul, dacă acesta este în stare bună și nu prezintă urme care să indice o manipulare necorespunzătoare: ambalajul nu este rupt, murdar sau zgâriat. Dacă aceste semne îți atrag atenția, te rugăm să soliciți completarea unui proces verbal de constatare în prezența curierului în momentul livrării. În proces menționează natura problemelor constatate (ambalajul este deteriorat, prezintă rupturi etc.).
Dacă ai comandat de pe site-ul Doti.ro și nu ai primit un e-mail de confirmare a comezii sau nu ai fost sunat de unul dintre colegii noștri, atunci sună-ne sau trimite-ne un e-mail.
Nu, nu mai poți modifica o comandă înregistrată, dacă vrei să înregistrezi o nouă comandă poți intra din nou în cont și poți urma pași pentru o nouă comandă. Dacă vrei să anulezi comandă trimite-ne un e-mail sau sună-ne în maxim 24 de ore de la plasarea comenzii.
Da, pentru a anula o comandă trimite-ne un e-mail sau sună-ne în maxim 24 de ore de la efectuarea comenzii.
Pentru a plăti o comandă folosește cardurile Visa sau Mastercard sau plătește ramburs în numerar la curier.
Costul comenzilor diferă în funcție de volumul produselor comandate. Înainte de a valida comanda vei regăsi în aplicație prețul transportului.
Da. Pentru a returna o comandă te rugăm să ne trimiți un e-mail și apoi să urmezi pașii. Vei primi în termen de 14 zile valoarea comenzii în contul din care ai făcut plata sau în cel pe care ni-l pui la dispoziție în e-mail.
Pentru astfel de specificații te rugăm să completezi câmpul „Comentariu comandă” înainte de plasarea comenzii. Ulterior specifică aceste informații și curierului la numărul de telefon menționat pentru livrarea comenzii.
Nu, livrările se fac doar de luni până vineri în intervalul 10:00-18:00.
Pentru a beneficia de oferte personalizate te rugăm să ne trimiți un e-mail în care să specifici produsele dorite și cantitatea. Vei primi o ofertă din partea noastră.