În România, termenul de livrare este între 2-7 zile lucrătoare, cu confirmarea expresă de către un operator www.doti.ro a intervalului în care se face livrarea. În afara României, termenul de livrare este de 5-10 zile lucrătoare, din momentul confirmării comenzii și a plății.
Pentru livrările în afara țării, termenul de livrare se calculează din momentul confirmării plății.
Livrarea produselor se face prin firme specializate de curierat contractate. Toate costurile vor apărea în factura proformă, separat de costul produselor achiziționate.
Produsele comandate se livrează în toată țara, utilizând modalitatea și termenul de livrare alese de tine la efectuarea comenzii. Produsele se află în ambalaj ecologic din carton și sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare.
În cazul plății în avans prin virament bancar, termenul de livrare se calculează din momentul intrării întregii sume în contul SC Doti Kuvio SRL.
În cazul în care nu puteți fi găsit la data și ora stabilite pentru livrare, vei fi apelat la numărul de telefon declarat, în caz contrar, curierul va păstra bunurile comandate timp de 5 zile lucrătoare, interval în care vă vom contacta din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul În care nici de această dată nu veți fi găsit, comanda va fi anulată. În cazuri speciale (produsele comandate nu se află în stocul nostru, dificultăți de transport) ne rezervăm dreptul de a mări corespunzător perioada de livrare.
Doti își rezervă dreptul de a nu acepta comenzi și/sau livrări de la anumiți clienți și/sau către anumite adrese.
Produsele ce sunt comercializate prin acest site au, fiecare, garanția și/sau service-ul oferite acestora de producător. Nu se poate invoca garanția în condițiile utilizării improprii sau incorecte a produsului (contact cu apa sau cu suprafețe abrazive). În maxim 48 de ore de la livrarea produsului, în cazul depistării unor probleme, clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor, numai în ambalajul original și împreună cu originalele documentelor tranzacției respective. În acest caz, acestuia i se poate înlocui respectivul obiect cu unul identic sau – dacă acest lucru nu este posibil – poate primi înapoi suma plătită pentru acel obiect.
Produsele primite vor fi verificate în prezența reprezentantului transportatorului, iar dacă din nefericire produsele se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul are dreptul de a refuza comanda și este rugat să reclame aceste daune pe adresa de e-mail. Doti Kuvio returnează contravaloarea (dacă plata a fost efectuată în avans) sau retrimite coletul la cererea clientului.